keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Viikonlopun kurssituotoksia!


Viime viikonloppuna osallistuin Askartelu Pirtin järjestämille kursseille Tampereella (gesso, mixed media ja kerroksia), kiitos järjestäjille ja tietenkin matkakumppanilleni!
Paljon uusia ideoita sain ja nyt onkin sitten kova into päästä niitä käytännössä toteuttamaan.

Tämä työ oli Mixed media työpajan tuotos.  Työ tehtiin canvas tauluun, tekniikoita oli useita mm. gessoa, maskeja, maalisuihkeita, kerroksellisuutta koristeilla.

 

Sabluunoiden ja gesson avulla voi sivua elävöittää monin tavoin.

 Tykkään tehdä myös itse koristeita skräppisivuille. Tässä sydämmessä olen pohjana käyttänyt Tim Holtzin grungeboardin sydänkuviota. Pienet helmet olen kiinnittänyt gel mediumilla.


Tämä leiska on Gessokurssilla tuotettu. Kyllä sotkeminen on mukavaa, gessot on kyllä mun juttuni!! En aivan ole tyytyväinen paperisävyihin, mutta harjoitustyöhän tämä olikin.


Tämänkin perhosen olen tehnyt edellisen leiskan mukaisesti pienistä helmistä, jotka olen liimannut stanssatun kuvion päälle.


Jälkeenpäin kun katsoin tuotoksia, niin kovin ovat samansävyisiä, olen tainnut löytää uuden suosikkisävyn, kun tähän asti aika useassa työssäni käytän paljon vihreän sävyjä.
Kovasti odottelen jo huhtikuun Intohimona Skräppäys 2013 kurssitarjontaa...  Mistähän saisi viikkoon pari päivää lisää että näitä oppeja ehtisi toteuttaa kotonakin.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti